Extras din mesajul prin email adresat consultantului din proiect dna Gela Rotaru

“Va multumesc mult de tot pentru cursul de contabilitate in partida simpla la care am luat parte saptamana trecuta.
A fost o experienta foarte placuta pentru mine!  Cursul asta a insemnat tare mult pentru mine!!!

In primul rand pentru ca mi-am depasit un “blocaj creieral” pe care-l am din copilarie&adolescenta, cand tatal meu a tot incercat sa ma “initieze” in chestiunile contabile, iar eu am tot fugit de ele, cat am putut…:)))
Apoi pentru ca am aflat multe lucruri importante pentru mine, ca viitor PFA. Mi-au mai ramas intrebari, evident, dar sper sa mai clarific dintre ele, pas cu pas, cu ajutorul sfaturilor dvs.. si ale d-lui Seitan, pana la sfarsitul lunii decembrie, dupa cum ne-ati spus chiar si ieri, la examen.

Va multumesc inca o data mult, muuuult pentru ajutorul pe care mi-l dati la infiintarea acestui PFA, pentru ca eu sunt total nauca in chestiunile astea🙂, cu care nu m-am mai intalnit pana acum si pe care chiar trebuie sa le-nteleg bine, sa nu ma trezesc cu cine stie ce surprize neplacute peste un timp, din cauza ca nu m-am informat cum trebuie.”

Comments on: "Iulia Necoara- Curs de contabilitate in partida simpla" (8)

  1. Iuliana Sirbu said:

    Buna ziua,
    Am facut deja la dumneavoastra cursul de achizitii publice.
    M-as putea inscribe si la cel de contabilitate?

    • Buna ziua, pentru ca cele doua cursuri sunt finantate din proiecte diferite puteti participa si la cursul de contabilitate in partida simpla.

  2. Stoica Maria said:

    Buna ziua, Vreau sa stiu mai multe amanunte despre cursul de contabilitate primara in partida simpla, adica: perioada, ore si locatia. Doresc sa iau parte la acest curs in luna noiembrie. Va multumesc. Stoica Maria

    ________________________________

    • Va rugam sa trimiteti un e-mail in care specificati intentia de participare si informatiile suplimentare de care aveti nevoie.

  3. Estera said:

    Buna ziua, cand se mai organizeaza Cursul de contabilitate in partida simpla in Bucuresti?

    • Buna ziua, urmatorul curs de contabilitate in partida simpla va incepe in data de 28.10.2013 insa nu mai sunt locuri la aceasta grupa. Daca va intereseaza acest curs trimiteti formularul de inscriere si veti fi trecuta pe lista de asteptare si contactata in momentul in care se stabileste o noua grupa de curs.

  4. Chis ioana said:

    Buna ziua.
    Sunt din Zalau si as dori sa particip la cursul de Achizitii publice.
    Exista o posisbilitate sa se organizeze si aici ?

Leave a Reply

