Cursul  “ Competente Antreprenoriale” organizat de ADAF, l-am asteptat cu mare interes si s-a dovedit ca nu a fost in zadar, a fost chiar interesant.

Avand in vedere ca ne dorim deschiderea unei afaceri, in fapt o pensiune agroturistica in zona montana Zarnesti – Plaiul Foii, acest curs mi-a dat posibilitatea de a-mi clarifica anumite lacune.

Materialul de curs a fost foarte bine structurat, accesibil tuturor celor interesati, mai ales ca veneam din domenii diferite de activitate, cu un continut bogat si frumos prezentat, multumita dnei profesoare. Pe de alta parte, am cunoscut oameni noi, cu pasiuni  diferite, iar timpul petrecut cu colegii de grupa, m-au dus cu gandul la anii de studentie si la amintiri placute. Astfel , cursul a imbinat utilul cu placutul si il recomand cu caldura tuturor prietenilor, colegilor de serviciu si cunostintelor mele.

Pentru ca acest curs s-a ridicat la nivelul asteptarilor mele, am absolvit si cursul de “Contabilitate in partida simpla”, sustinut  de asemenea in cadrul ADAF, curs care mi-a oferit foarte multe informatii pretioase si usor de pus in practica.

Inca un lucru de remarcat ar fi, faptul ca dupa terminarea cursurilor, comunicarea cu cei implicati  a continuat, am primit suportul necesar, ceea ce denota profesionalism.

Ma bucur ca am avut aceasta ocazie, si nu pot decat sa multumesc tuturor celor implicati in acest proiect.

Cu respect,

Flori Serban

 

Leave a Reply

